Airbase Priser Planer, omkostninger og hvad du får i 2026
Airbase Prisanmeldelser
Jeg elsker muligheden for at oprette digitale kort. Jeg kan godt lide brugervenligheden, implementeringen og brugergrænsefladen. Mobilappen er nyttig til at uploade kvitteringer og automatisk scanne dem. Appen viser tydeligt status for godkendelse og betaling.
Arbejdsgangen til upload af kvitteringer har et par klik mere, end jeg nødvendigvis ville ønske. Disse klik tæller op, når jeg udgifter på en rejse.
God platform til udgiftsrefusioner
Min yndlingsdel af Airbase er, hvor problemfrit vi har integreret AP i NetSuite. Jeg kan behandle AP hurtigere end nogensinde før. Deres modul til udgiftsrefusion er også ekstremt nemt at bruge og sparer mig så meget tid. Jeg bruger Airbase hele dagen, hver dag, og det er min favorit!
Den eneste ulempe ved Airbase er deres ekspeditionstid for at løse eventuelle tekniske problemer. Vi får hurtige svar fra kundesupport, men hvis problemet kræver noget i backend-afdelingen, får vi ikke særlig hurtige svartider i den henseende.
Airbase har virkelig hjulpet os med at løse det manuelle arbejdsproblem, vi havde med indkøb. Ved at bruge Airbases Procure to Pay-modul har vi alle kontrakter og oplysninger samlet ét sted, hvor de kan godkendes og revideres. Det hjælper virkelig med at holde tingene organiseret på ét sted!
Systemet er nemt at bruge, og det fantastiske er, at vi kan registrere 90% af vores udgifter automatisk. Vi er også meget tilfredse med cashback-muligheden.
Helt ærligt, jeg fandt ikke noget, jeg ikke kunne lide ved systemet.
Udgiftsstyring AP-automatisering Udgiftsstyring Fakturastyring/fakturering
For det første gør Airbase det virkelig nemt for folk at gennemgå og godkende fakturaer. Strømliningen af kreditorer er rigtig god, og også brugervenlig på administrationssiden. Det er helt klart dens største styrke. Corporate card-funktionen er ret nyttig, da du kan oprette kort efter behov for medarbejdere. En anden god ting ved Airbase er, at det er tydeligt, at de konstant arbejder på nye funktioner og opdateringer. Vi implementerede Airbase i begyndelsen af 2022 og har set mange forbedringer og opdateringer af livskvaliteten i hele programmet. Kundesupporten er generelt ret god, og integrationen var overraskende enkel.
Jeg vil sige, at den nuværende udgiftsstyring for medarbejdere ikke er fantastisk, men jeg ved, at der er ved at blive udgivet en omarbejdning. Jeg vil også sige, at de konstante opdateringer, selvom det er en god ting, også kan gøre tingene lidt forvirrende til tider, hvis man ikke er opmærksom på de ændringer, de foretager. For eksempel, hvis jeg kører en bestemt rapport og manipulerer dataene til et andet regneark for at gøre det lettere at læse/bruge, har det andet regneark et fast format, som jeg har oprettet. De tilføjer ofte nye elementer og dimensioner til rapporteringen, hvilket gør det andet regneark svært at læse dataene uden at foretage yderligere redigeringer. Alligevel vil jeg hellere have bedre rapportering og flere dimensioner end ikke, så selvom det ikke nødvendigvis er en dårlig ting, gør det det bare lidt vanskeligt til tider.
Vores købsproces var langvarig, og kontrollerne var ikke så stærke, som de kunne have været. Heldigvis har Airbase virkelig hjulpet i begge disse afdelinger.
Vi har brugt Airbase i over et år nu til at administrere vores AP og udgiftsrefusioner. Det er et brugervenligt produkt, der giver os mulighed for hurtigt og nemt at oprette virtuelle kort, og det integrerer også med vores regnskabsopsætning. Cashback på det samlede forbrug er selvfølgelig en plus. Det var også nemt at implementere og meget nemt for alle brugere og leverandører.
Udgiftsrefusion var for hver linjepost, men jeg har lige fået besked om, at produktet bliver opgraderet, så folk kan indsætte udgiftsrapporter i stedet for at hver linjepost vises som en separat anmodning om udgiftsrefusion.
AP-administration; udgiftsrefusioner
Jeg kan virkelig godt lide, at virtuelle kort kan oprettes for hver specifik leverandør, hvilket giver os mulighed for at behandle og betale leverandører hurtigere.
Airbase er det perfekte produkt for en hurtigt voksende virksomhed, der ønsker at styre sine udgifter bedre uden at bremse dem.
Vores finansteam er den primære afdeling, der bruger Airbase, men hele vores organisation har implementeret det for bedre at kontrollere vores virksomhedsudgifter.
Jeg kan godt lide, hvor nemt det er at navigere i Airbase og finde alt, hvad man leder efter, og det faktum, at jeg ikke behøver at lave en udgiftsrapport.
Det eneste jeg ikke kan lide ved Airbase er når det ikke virker.
Jeg kan nemt sende anmodningerne uden at skulle genere ledelsen.
Den brugervenlige platform. Det er meget nemt at navigere i Airbase. Jeg elsker også, at der er så mange præfyldte kasser med forslagssand.
Intet, jeg elsker applikationen. Det er den bedste udgiftsplatform, jeg har brugt.
Tidsbesparende, og det holder mig organiseret.