( 63 )
Uafhentet: Are arbejder kl Discourse ?
Discourse Pris: $ 25.00 til $300.00 / måned
Discourse Alternative priser
Anmeldelser af diskurspriser
Jeg har arbejdet med en række altomfattende, dyre communityplatforme på virksomhedsniveau. Jeg kendte ikke til Discourse før mit sidste job. Jeg var virkelig imponeret over produktets fleksibilitet og open source-natur. Prisen er god, hvilket gør dette til en levedygtig mulighed for SMD-niveau-virksomheder. Ledelsen og supportfolkene er fantastiske. De er meget lydhøre og bekymrer sig virkelig om deres kunder. Jeg kunne virkelig godt lide, at supporten forsøger at løse problemer, hvis de er simple, i stedet for bare at presse mig til at åbne en professionel servicesag.
Brugeroplevelsen er ret grundlæggende. Hvis du vil have en virkelig unik oplevelse eller funktionalitet, skal du vælge brugerdefineret, hvilket kan være et stort projekt. Der er et begrænset antal færdiglavede plugins, men jeg tror, de tilføjer dem, efterhånden som de arbejder på tilpasninger, hvilket gør integrationer med dine andre systemer mere sandsynlige.
Selvbetjeningssupport og produktbevidsthed.
Discourse var meget ligetil at installere, og Let's Encrypt-integrationen er fantastisk. Discourse er en fantastisk platform med et endnu mere fantastisk design. Mit team nød at bruge den meget. Driftsomkostningerne er også meget lave. Alt i alt er det en god oplevelse.
Jeg var ikke rigtig glad for, at man ikke kan implementere Discourse uden et domæne. Det var meget svært for mig at bruge Discourse med min mailserver i starten, selvom jeg hurtigt omgik det ved at bruge de mange tilgængelige Discoruse-tutorials.
For nylig er kommunikationen i min afdeling gået ned. Og det var ikke kun der, det virkede som om alle platforme, vi prøvede, var præcis som de andre - ikke-tilpassede, dyre og alt for simple. Diskursen var enkel, men den "enkle", som faktisk var fin for os.
Vi ved godt, at discourse ikke er den mest robuste forumsoftware, der findes, men for prisen klarer den sig rigtig godt! Det er utrolig nemt at holde tingene organiseret - især hvis du også ønsker at have indlæg grupperet efter specifikke emner. Tilpasningen af modereringen er dog overraskende robust - du kan tildele nøglepersoner specifikke roller, som du ønsker, at de skal udføre, og hvilke evner de vil kunne have, mens de er i forummet.
Ville ønske, det var mere robust. Der findes andre forumløsninger derude, men de var alle til ublu priser og krævede opsætning på udviklerniveau. Discourse var integreret med vores CRM og vores supportsoftware, hvilket var to af de store ting, vi havde brug for. Men jeg ville ønske, at man kunne tilpasse mere omkring indlæg og mapper. Det vil sige, at man kunne tilføje op-/ned-stemmer til bestemte tickets/bugs. Eller tildele et indlæg til en bestemt moderator ved hjælp af logik.
Hjælpecenter brugerforum til både intern og ekstern brug.
Nem at logge på, opsummerer og kondenserer tråde, blokerer uønskede spamtrusler, er moderne og alsidig
Prisniveauerne er en smule i den dyre ende
Strømlining af vores behov inden for marketing, f.eks. direkte mail osv., samtidig med at vi opfylder behovene på andre områder, så vi kan fokusere på andre hovedkriterier for forretningen.
Brugervenlig software, der giver brugerne mulighed for at abonnere via mailinglistetilstand uden brugergrænseflade.
Mærkerne er alle med små bogstaver, hvilket virker lidt uklart.
Det giver så meget værdi at spore samtaler og involvere medlemmer af fællesskabet i diskussioner.