Uafhentet: Are arbejder kl FreshBooks ?
FreshBooks Pris: $1.70 til $5.50/måned
FreshBooks Prisanmeldelser
Jeg elsker at kunne spore min tid for hvert projekt, og senere hurtigt kunne tilføje det til en faktura. Nemt at spore kunder og projekter, og at fastsætte priser for forskellige situationer.
Min største frustration er med iOS-versionen af appen -- selvom computer-/browserversionen er fantastisk, er det ikke muligt at se tidsregistreringen på smartphonen. Hver måned bliver jeg spurgt (mens jeg er væk fra min computer) "hvor mange timer estimerer du til projekt X denne måned?" og jeg kan ikke svare på det uden at gå til browserversionen (ja, det kan jeg gøre på min telefon, men hvorfor så have telefonappen?).
Jeg kan føre tydelige optegnelser over den tid, der bruges på hvert projekt og for hver klient. Da min virksomhed praktisk talt udelukkende faktureres pr. time, er dette uvurderligt. Jeg elsker at kunne klikke på "start", når jeg starter min tid på et projekt, og sætte det på pause eller afslutte det efter behov. Jeg holder ikke øje med tiden, så det hjælper mig virkelig med at vide, hvor meget tid jeg bruger på et projekt. FreshBooks har også mulighed for at opkræve forskellige gebyrer for forskellige projekter, klienter og/eller aktiviteter. Dette er også uvurderligt, da jeg bruger forskellige priser afhængigt af opgaveparametrene. Deres supportteam har altid været kyndige og normalt hurtigt til at reagere på eventuelle problemer, jeg har haft.
Der er så mange ting, jeg kan lide ved FreshBooks, at det er svært at sige, hvad jeg bedst kan lide ved det. Hvis jeg skulle indsnævre det til én ting, ville jeg sige, at det er deres fænomenale support. Når jeg har et spørgsmål, uanset om det er stort eller lille, elsker jeg, at jeg kan ringe til et nummer og hurtigt få fat i en rigtig person. Supporten er altid venlig og kyndig. De har hjulpet mig ud af en knibe mere end et par gange.
Der er ikke meget dårligt, jeg kan sige om FreshBooks, men jeg synes, de kunne tilføje et par flere funktioner, der kunne gøre det mere attraktivt for freelancere. Jeg synes, det ville være fantastisk at have en måde, hvorpå jeg kunne oprette betalingsknapper, som jeg kunne sætte på min hjemmeside.
FreshBooks har gjort skattetiden meget nemmere. Jeg bruger det til at importere alle mine bankoplysninger, så det er en fantastisk måde at holde styr på alle mine udgifter. Derefter kategoriserer jeg mine udgifter i kategorier, der stemmer overens med de udgiftskategorier, jeg bruger, når jeg indgiver min selvangivelse. Alt, der er en personlig udgift, som ikke er relateret til forretning, placerer jeg i en personlig kategori. Dette hjælper mig med at holde overblik over alle mine forretningsudgifter og holder dem "adskilte" fra personlige udgifter.
Jeg kan virkelig godt lide brugergrænsefladen. Den er meget intuitiv og let at læse, så det var en meget hurtig indlæringskurve. Så jeg gør det næsten for sjov hver dag.
Jeg ville ønske, at det tillod mig at spore andre ting, der ville hjælpe mig med at få et samlet overblik over min virksomhed. For eksempel vil jeg gerne spore transaktioner på mine LLC-partneres kapitalkonto.
Det giver mig ét sted at spore alle mine indtægter og udgifter til mine LLC-forretningsregistre. Det minimerer mit behov for at indtaste alle udgifter, fordi de, der gentager sig, kan oprettes som tilbagevendende udgifter.
Nem at bruge Ingen indlæringskurve Appen til telefonen er fremragende (scanner kvitteringer) Det er nemt at oprette fakturaer Det er nemt at spore og sortere udgifter
Rapporteringsfunktionen er ikke så robust som Quickbooks MEN det er en fjerdedel af prisen!
Fakturering til kunder, udgiftssporing og omsætningsrapportering. Et overordnet økonomistyringsprogram.
Muligheden for at oprette og administrere brugerdefinerede fakturaer er det, jeg bedst kan lide ved FreshBooks. FreshBooks integreres problemfrit med PayPal, hvilket gør det nemmere at acceptere onlinebetalinger. Udgiftssporing og -styring udføres effektivt med dette værktøj. Resultatopgørelser kan genereres hurtigt, hvilket gør det muligt at se status for vores organisation.
FreshBooks gør regnskabs- og bogføringsaktiviteter mere enkle, og jeg har intet at kommentere på som negativ stemning.
Regninger kan behandles og administreres mere effektivt med FreshBooks. Det er nemt at spore og administrere kontanttransaktioner med dette værktøj.
Jeg elsker brugervenligheden og den måde, hvorpå alle mine kunder gemmes i Freshbooks. Jeg har brugt det i over 10 år, og alle mine kundedata er gemt der. Jeg kigger ofte tilbage på min gamle faktureringshistorik for at se, hvordan jeg har ændret mine pakker og priser gennem årene. Gemte elementer er også en stor hjælp -- det er som en menu med tjenester, der gemmes og kan genbruges på fakturaer igen og igen, hvilket gør det nemt at sende et nyt tilbud/en ny faktura til en ny kunde.
Der er ikke meget at hade. De har tilføjet signaturer til forslag, hvilket sparer mig for at skulle have en HelloSign- eller AdobeSign-licens. Deres kundesupport er fantastisk.
FB sparer mig så meget tid. Jeg behøver ikke at rode med Excel-regneark, og hvert kvartal downloader jeg mine overskuds- og tabsregnskaber til min økonomichef. De bruger tallene til at beregne min selvstændighedsskat. Det er en enorm tidsbesparelse, og ved årets udgang er jeg fuldstændig organiseret til skattesæsonen.
I 5 år brugte jeg Quickbooks til min regnskabsføring og fakturering. Jeg undgik at logge ind på QB, fordi det var svært at navigere i og simpelthen grimt. En ven fortalte mig om Freshbooks, og jeg tøvede med at skifte. Jeg klarer mit regnskab igennem Quickbooks Det var som at gå til tandlægen. Smertefuldt! At lave regnskab med Freshbooks er som at gå i spa! Jeg fortryder ikke denne beslutning! Jeg elsker, hvor nemt det er at oprette fakturaer, den automatiske udgiftsregistrering og dashboardet. Plus, hvis du har brug for hjælp, er kundeservicen fanatisk.
Jeg kan ikke komme i tanke om en ulempe. Jeg vil gerne flytte flere processer til FreshBooks. Jeg ville ønske, at I havde en kilometerregistrering, så jeg også kunne spore dem på platformen.
En dejlig fordel er de automatiske påmindelser, der sendes til kunder, der har en ubetalt konto.
Brugerfladen er meget enkel, og det betyder, at jeg bruger meget lidt tid på at registrere, angive udgifter og fakturere.
Det er ikke helt tydeligt, hvordan depositum håndteres. Jeg har formået at håndtere dette manuelt. Jeg ville også ønske, at det havde en automatisk måde at beregne kilometerudgifter på. Jeg kan godt lide matematik, men ikke så meget.
Jeg sender fakturaer til klienter månedligt. Jeg bruger normalt måske 5 minutter på hver faktura. Det gør også skattetiden meget nemmere.