Drivhus baggrund sløring-sm
Greenhouse Talent Management Software-logo
Greenhouse
Bliv klogere, grønnere
4.4
Hvorfor Findstack er ledig?
Findstack er gratis for brugere, fordi leverandører betaler os, når de modtager webtrafik og salgsmuligheder. Findstack Kataloger viser alle leverandører – ikke kun dem, der betaler os, så du kan træffe den bedst mulige købsbeslutning.

Greenhouse Priser Planer, omkostninger og hvad du får i 2026

Greenhouse Prissætninger
Greenhouse har ikke givet prisoplysninger for dette produkt. Dette er almindelig praksis for softwaresælgere og tjenesteudbydere. Kontakt Greenhouse for at få aktuelle priser.
Prisoplysninger vedr Greenhouse er leveret af softwareleverandøren eller hentet fra offentligt tilgængeligt prismateriale.

Drivhuspriser anmeldelser

Mid Market (51-1000 emp.)
November 14, 2023
 Kilde
Samlet bedømmelse:
5.0
Royce S. avatar
Royce S.
Talent Acquisition Manager
"Værdi leveret, før det overhovedet blev implementeret!"
Hvad kan du bedst lide ved Drivhuset?

*Nemt for alle vores teams at bruge, og de har alt, hvad de behøver, lige ved hånden! *Implementeringen var en leg, og teamet klarede sig fantastisk og sørgede for, at vi havde alt, hvad vi havde brug for. *Dette integreredes problemfrit i Rippling og vores andre teknologiske stak. *Hele vores organisation bruger nu dette til henvisninger, og med integrationen med vores lønsystem har det fjernet alt gætteri for medarbejdere, der får udbetalt henvisninger til tiden.

Hvad kan du ikke lide ved Greenhouse?

*Ville ønske, at der var en mulighed for ikke at skulle bruge Docusign til tilbudsbreve.

Hvilke problemer løser Greenhouse, og hvordan gavner det dig?

Greenhouse har hjulpet os, selv før det blev implementeret, med forventning om, hvordan dette værktøj vil flytte vores organisation fremad. Det har været fantastisk at have et værktøj, der kommunikerer med alle vores andre systemer og giver os mulighed for at oprette scorecards/interviewtrin/osv. på ét sted uden at skulle bruge et Google Sheet.

Mid Market (51-1000 emp.)
November 09, 2023
 Kilde
Samlet bedømmelse:
5.0
AG
Bekræftet anmelder
Grundlægger
"Super nem at navigere"
Hvad kan du bedst lide ved Drivhuset?

Hvor nemt det er at navigere. Jeg elsker også de tragtmålinger, den leverer.

Hvad kan du ikke lide ved Greenhouse?

Jeg tror, ​​den eneste ulempe ville være prisen i forhold til værdi.

Hvilke problemer løser Greenhouse, og hvordan gavner det dig?

Hjælper os med at finde kandidater ind og interviewe dem, samt at føre dem gennem alle faser.

Mid Market (51-1000 emp.)
September 18, 2023
 Kilde
Samlet bedømmelse:
5.0
AG
Bekræftet anmelder
Grundlægger
"Brugervenlig, intuitiv og effektiv ATS"
Hvad kan du bedst lide ved Drivhuset?

Efter at have brugt mere end 5 andre ATS-muligheder på markedet, kan jeg med sikkerhed sige, at GH er min favorit - platformen er velopsat, nem at bruge og nem at forstå (min trænings- og opstartstid var så kort, at jeg kunne bruge den trygt på under en uge). Dashboard-funktionen samler alt, hvad jeg har brug for, på ét lettilgængeligt område, så når jeg logger ind hver morgen, kan jeg hurtigt scanne alle de ting, jeg har brug for at se - og jeg elsker, at den kan tilpasses, så du kan gøre den til din egen. I min rolle finder jeg aktivt talent hver dag, planlægger interviews, (til tider) afholder interviews, slår opslag op på interne og eksterne jobportaler, gennemgår jobopslag, gennemgår kick-off/intake-formularer fra ansættelseschefer... og mere... og alt er lige der og let at få adgang til. Jeg elsker også den måde, hver kandidatprofil er opsat på, stadierne er nemme at se og føre kandidater igennem, og når det kommer til planlægning eller at sende e-mails til kandidater, er knapperne til at gøre dette så nemme at finde, og trinnene er så nemme at følge... det er næsten umuligt ikke at gøre dette hurtigt! Integrationerne er også fantastiske - næsten alle muligheder, du kan komme i tanke om, er der, og de er nemme at konfigurere. Det er en leg at importere kandidater fra forskellige kilder. Rapportering på GH er også ret robust - meget mere rapportering end andre platforme, jeg har brugt tidligere - og når du har spørgsmål, er en CS-person ivrig efter at hjælpe dig med at oprette nye rapporter, forstå rapporterne bedre og foretage ændringer efter behov. Fra et rekrutterings-, sourcing- og brandingperspektiv har disse rapporter virkelig hjulpet os. For mig er den største gevinst ved GH brugervenligheden og funktionaliteten (inklusive de mange brugerdefinerede funktioner og rapporter). Uanset hvilken investering du overvejer, er GH det værd, og jeg kan varmt anbefale det til ethvert team.

Hvad kan du ikke lide ved Greenhouse?

Det er en svær en, fordi jeg har en tendens til ikke at fokusere på de negative ting (generelt), men jeg vil sige, at den interne jobportal ikke er den smukkeste? Den er ikke overdrevent spændende for interne medarbejdere at kigge på og tjekke ud, så hvis det er noget, din virksomhed vil bruge meget, vil jeg bare sige, at man skal forberede sig på at opbygge begejstring for intern mobilitet uden for platformen. Prisen var en større forpligtelse end andre platforme, jeg har overvejet tidligere, men efter at have valgt disse andre platforme og brugt dem i over 1 år, og nu det sidste år i GH, vil jeg sige, at hvis du kan klare det, er investeringen i GH det hele værd. Værktøjet er ærligt talt stærkere end sine konkurrenter, så du får virkelig, hvad du betaler for. Jeg ved, at dette måske er en barriere for mindre organisationer, men jeg vil sige, at det er det værd at sætte din virksomhed/rekrutteringsteam op til succes fra dag 1.. så hvis det er muligt, så find plads til de ekstra udgifter i dit budget.

Hvilke problemer løser Greenhouse, og hvordan gavner det dig?

Det største problem, GH hjælper os med at løse, er processtyring, kandidatoplevelse og tilpasning af interviewprocesser. Før jeg startede GH (eller nogen anden platform for den sags skyld), har jeg arbejdet i teams, der gjorde tingene manuelt, førte noter forskellige steder, brugte Excel til at spore kandidater ... alle de ting, man får ondt af at høre. GH er et værktøj, der giver hele vores ansættelsesteam, rekrutterere, ansættelseschefer, sourcingkonsulenter, koordinatorer osv. mulighed for at arbejde ét sted og have alle de oplysninger og svar, de har brug for, samlet ét sted. GH tilbyder værktøjer, der forenkler vores proces og sikrer, at vi skaber en proces, der også er kandidatvenlig -- nogle af mine yndlingsfunktioner er de scorecards, vi kan tilpasse og bruge i hver interview, pipeline-visningen for hver rolle, hvor du kan se præcis, hvor mange kandidater der er i hver fase og i hvor mange dage, og rapporteringen om dage i faser, tid til ansættelse osv. Alle disse funktioner har bidraget til at sikre, at vi kører den mest effektive ansættelsesproces som muligt.

Mid Market (51-1000 emp.)
Juni 16, 2023
 Kilde
Samlet bedømmelse:
5.0
AG
Bekræftet anmelder
Grundlægger
"Næsten 10 år med Greenhouse-glæde i forskellige virksomheder - ville ikke ønske mig andet"
Hvad kan du bedst lide ved Drivhuset?

Greenhouse sikrer, at din rekrutteringsproces er struktureret og organiseret, hjælper med at koordinere ansættelsesteams og træffe velinformerede ansættelsesbeslutninger. Det er nemt at bruge, brugervenligt og idiotsikkert. AccountTeam og Supportteamet er støttende, venlige, kyndige og svarer hurtigt på dine forespørgsler. Greenhouse tilbyder også en masse indhold og træningsmuligheder for at understøtte din læringsrejse som virksomhed, hvis det er nødvendigt.

Hvad kan du ikke lide ved Greenhouse?

Planlægningsfunktionen kunne godt bruge mere opmærksomhed, og det kunne være mere gennemsigtigt at få ændringer eller anmodninger med på roadmapen. Produktet er i den høje ende prismæssigt og passer derfor muligvis ikke til alle virksomheder, hvilket er en skam, for det er virkelig et fantastisk ATS - baseret på vores krav, det bedste ATS.

Hvilke problemer løser Greenhouse, og hvordan gavner det dig?

Greenhouse har hjulpet os med at udvikle vores modenhedsniveauer i rekrutteringsprocessen; med at få folk til at stemme overens, udvælge på objektive måder og træffe velinformerede ansættelsesbeslutninger. Derudover hjælper Greenhouses datadrevne base os med at få indsigt i tendenser og muligheder for forbedring.

Enterprise (> 1000 emp.)
Maj 18, 2023
 Kilde
Samlet bedømmelse:
5.0
AG
Bekræftet anmelder
Grundlægger
"Effektivt, brugervenligt ATS-system, der gør det nemt at holde rekrutteringsdata opdaterede."
Hvad kan du bedst lide ved Drivhuset?

Brugervenlig, tilpasningsdygtig, mulighed for automatisering, selvbetjeningsrapporteringsværktøj, hyppige produktlanceringer, yderst hjælpsom og involveret kundeservice

Hvad kan du ikke lide ved Greenhouse?

Prisstruktur - betaling for produkter, der ikke kræver (CRM). Vanskeligheder med at få anmodede produktopdateringer. Mangel på opdateringer på administratorsider (tilbudsskabeloner, godkendelser osv.).

Hvilke problemer løser Greenhouse, og hvordan gavner det dig?

Greenhouse giver os én central platform til at opbevare alle vores rekrutteringsprocesdata (antal medarbejdere, pipeline osv.)

Mid Market (51-1000 emp.)
April 05, 2023
 Kilde
Samlet bedømmelse:
5.0
LO
Leigh O.
Grundlægger
"Brugervenlig"
Hvad kan du bedst lide ved Drivhuset?

Da jeg kom ombord, brugte vores virksomhed Greenhouse. Dette var min første erfaring med det, og jeg var i stand til at lære mig selv at bruge det grundlæggende. Dette ATS er det mest brugervenlige program på markedet.

Hvad kan du ikke lide ved Greenhouse?

Jeg har arbejdet med adskillige ATS-programmer og ville ønske, at Greenhouse tilbød flere muligheder, såsom feedback fra ansøgere. Jeg ville også gerne se, at det udfylder hullet mellem rekrutterer og ansættelseschef.

Hvilke problemer løser Greenhouse, og hvordan gavner det dig?

Greenhouse har hjulpet mig med at rekruttere kvalificerede kandidater til flere stillinger, selv i et meget hårdt marked. ATS er nemt at bruge, og prisen er meget rimelig.

Enterprise (> 1000 emp.)
Mar 01, 2023
 Kilde
Samlet bedømmelse:
5.0
Pradeep Reddy S.-avatar
Pradeep Reddy S.
Senior sikkerhedskonsulent
"Strømlin din ansættelsesproces med innovative funktioner"
Hvad kan du bedst lide ved Drivhuset?

tilpassede ansættelsesworkflows, omfattende rapportering og analyser samt integrationer med andre HR-værktøjer og -platforme.

Hvad kan du ikke lide ved Greenhouse?

dens relativt høje pris sammenlignet med anden rekrutteringssoftware, platformens kompleksitet og behovet for omfattende træning for fuldt ud at udnytte alle dens funktioner.

Hvilke problemer løser Greenhouse, og hvordan gavner det dig?

- Begrænset indsigt i ansættelsesmålinger - Vanskeligheder med at samarbejde på tværs af teams

Mid Market (51-1000 emp.)
Jan 25, 2023
 Kilde
Samlet bedømmelse:
5.0
AG
Bekræftet anmelder
Grundlægger
"Bedste ATS"
Hvad kan du bedst lide ved Drivhuset?

Kandidatoplevelsen, lederens synlighed, adgangen til data og præbyggede rapporter, brugervenligheden og omkostningerne er alle uovertrufne. Jeg har brugt over et dusin ATS'er i min professionelle karriere, og denne vinder kagen. Hvis du nogensinde støder på problemer, tilbydes support døgnet rundt, og de guider dig gennem eventuelle problemer, du måtte have, på én gang. Uden tvivl den bedste.

Hvad kan du ikke lide ved Greenhouse?

Zoom-planlægningen har været et problem for os. Mange interviews blev misset på grund af personlige møderum. Dette skabte mange problemer i en kort periode. Så vidt jeg ved, blev det rettet tidligere, men efter en opdatering vendte det tilbage.

Hvilke problemer løser Greenhouse, og hvordan gavner det dig?

De bruger masser af tid på mig og mit team med deres automatisering af kandidatbeskeder, notifikationer, forenkling af processer, rapportering og ansættelse/onboarding.