Uafhentet: Are arbejder kl Superhuman ?
Superhuman Anmeldelser: 4.7/5 — Højt bedømt
Superhuman er en premium e-mailklient designet til at forbedre e-mailoplevelsen med hastighed, effektivitet og elegance. Den integrerer kraftfulde genveje, AI-drevne værktøjer og en minimalistisk brugerflade, der hjælper brugerne med at administrere deres indbakke ubesværet og reducerer den tid, der bruges på e-mail, betydeligt. Ved at tilbyde funktioner som læsekvitteringer, planlagt afsendelse og indsigtsfuld analyse skræddersyr Superhuman sin funktionalitet til professionelle, der søger at optimere deres kommunikationsworkflow. Dens engagement i brugerproduktivitet og tilfredshed gør den til et fremragende valg for dem, der er villige til at investere i et overlegent e-mailadministrationsværktøj.
| Capabilities |
AI
|
|---|---|
| Brugervenlighed |
Mellem
Avanceret
|
| Deployment | Cloud / SaaS / Web-baseret, Desktop Mac, Desktop Windows, Mobile Android, Mobile iPhone |
| Støtte | E-mail/Help Desk, FAQs/Forum, Knowledge Base |
| Kurser | Dokumentation |
| Sprog | Engelsk |
Superhuman Fordele og ulemper
- Intuitiv grænseflade
- Planlagte e-mails
- Tastaturnavigation
- AI-drevne funktioner
- Integration med Gmail og Outlook
- Højere priser sammenlignet med traditionelle e-mailklienter
- Obligatorisk onboarding-opkald
- Ingen gratis plan tilgængelig
Superhuman er en fornøjelse og en fryd at bruge. De meget brugerdefinerbare, opdelte indbakker gør det meget nemmere at administrere e-mails. Jeg har ikke set dette gjort så effektivt andre steder. Tastaturgenvejene betyder, at jeg kan flyve gennem min e-mail. Udviklingsteamet forbedrer konstant oplevelsen. Kundeserviceteamet er meget responsive, venlige og hjælpsomme. Der er virkelig intet andet som Superhuman på markedet.
Der er ikke meget at hade ved Superhuman. Læringskurven er måske lidt stejl i starten, men supportteamet er altid glade for at hjælpe.
Det er altid problematisk at holde styr på e-mails, især hvis man har en række facetter i sit liv og arbejde. Superhuman gør det nemt at holde styr på e-mails relateret til disse mange facetter.
Jeg vil gerne dele min beundring for denne platform, som virkelig har været banebrydende for mig. Den hjælper ikke kun mine daglige opgaver, men frigør også en betydelig mængde af min tid. Supportteamet fortjener en særlig omtale for deres upåklagelige organisering. De svarer hurtigt og præcist på enhver forespørgsel, de får. Det, der virkelig glædede mig, var, hvordan de imødekom mine specifikke behov. Da jeg nævnte, hvordan visse funktioner kunne løse mine forretningsmæssige udfordringer, var svaret: "Ja, det har vi allerede tænkt på, og her er, hvordan du kan gøre det." Dette niveau af fremsynethed og lydhørhed er bemærkelsesværdigt! Jeg ønsker teamet fortsat vækst og succes.
Jeg har oplevet et lille problem med platformen, som har været lidt ubelejligt. Efter at have konfigureret alle de nødvendige e-mailkonti på desktopversionen forventede jeg en problemfri overgang til mobilappen. Men efter at have downloadet og logget ind på mobilapplikationen, fandt jeg ud af, at kun én primær e-mailkonto var synlig. Det betyder, at jeg bliver nødt til manuelt at tilføje de andre konti igen på mobilappen. Det er et mindre problem, men det er ubelejligt.
ved hjælp af flere e-mails
Det bedste ved at bruge Superhuman er følelsen af at flyve, når man bruger e-mailklienten. Du kan arbejde uden engang at røre musen eller pegefeltet.
"Det værste er nok manglen på tilpasning af forskellige faktorer, såsom kalenderen."
Hastigheden i opgaveudførelsen
Nemt at komme til indbakke 0, men så får man også mails tilbage, hvis der ikke er noget svar.
omkostninger? og manglende støtte til hubspotJeg kunne virkelig godt bruge en hubspot integration.
Hvis en e-mail ikke besvares, kommer den tilbage, så jeg kan huske at svare eller følge op
Mine yndlingsdele ved Superhuman e-mailklienten må være den effektive filtrering af indbakken i kategorier, en lynhurtig afmeldingsfunktion og integreret AI, der rent faktisk virker. Jeg er også en stor fan af iPhone- og iPad-appen. Jeg synes, at Superhuman e-mailklienten ofte overses på grund af prisen, og for dem, der ikke kan retfærdiggøre at bruge beløbet - forstår jeg det godt. Selvom du uden tvivl vil tjene pengene tilbage i sparede timer. Det kan jeg garantere.
Prisen er naturligvis den største ulempe ved Superhuman, men jeg kan forsikre dig om, at den tid, der spares ved at bruge Superhuman, retfærdiggør prisen.
Før Superhuman sad jeg fast i en endeløs cyklus af at ville have Indbakke Nul, men var alt for skræmt af de 4000+ ulæste spam-e-mails, der oversvømmede min konto, og som bare blev ved med at komme og komme! Superhuman hjalp mig med at tage det vigtige skridt at sige farvel til det hele og starte på en frisk. Hør mig. Superhuman slettede ikke alle mine gamle e-mails, men i stedet tillod de mig at arkivere alle e-mails, der er ældre end 2 uger. De er ikke væk, men de tilstopper min indbakke og demotiverer mig fra at ændre mine dårlige e-mail-håndteringsvaner. Nu har alle tre af mine e-mail-konti aldrig over 10 e-mails, der ikke er blevet gennemgået og der ikke er taget handling på. For det meste er jeg på det søde indbakke nul. Ved at hjælpe mig med at tage det første skridt og derefter opretholde et godt håndteringsmønster har Superhuman sparet mig utallige timer med tankeløs sletning, arkivering eller nogle gange overset vigtige e-mails! Tak Superhuman!
Den største hjælp til min e-mail-workflow har været den tvungne enkelhed i mapperne og muligheden for at tildele forskellige afsendere til et par nøgleområder. Derefter kan jeg rydde min "Vigtige"-mappe til indbakke-nul hver dag – uden at spilde tid på at blive distraheret af tilfældige nyhedsbreve, ikke-haster opdateringer eller fakturaer. Alt lander lige der, hvor jeg har brug for det, og jeg kan batche den type e-mails, når jeg er klar! Den nemme implementering hjalp mig med at undgå at skulle rydde op i mine e-mails først – deres personlige onboarding-tips og vejledning gav mig selvtilliden til at starte på en frisk (uden at miste nogen beskeder).sages). Deres kundesupport og nemme integration er uforlignelige i dagens komplekse SaaS-verden. Superhuman-teamet forstår virkelig værdien af simple systemer.
Den eneste ulempe er investeringen, men det er besparelsen værd at vælge et årsplan. Det tog et par minutter at lære tastaturgenvejene, men de giver mig penge tilbage i form af sparet tid hver uge.
Superhuman giver mig alle de funktioner, jeg har brug for, for at administrere mit e-mailsystem effektivt, uden de ekstra ting, der aldrig bliver brugt. Appen kører også ekstremt hurtigt på min Macbook og iPhone, uden dødsspiral eller frosne skærme.
Mange ting. Jeg elsker, hvor nemt det er at læse e-mails og træffe en beslutning om dem - muligheden for at se en e-mail senere ændrer mit liv. Når jeg sender invitationer, kan jeg nu oprette en invitation til begivenheder/møder på 10 sekunder i modsætning til 1 minut på Google eller Apple Email. AI-svarene hjælper meget, og jeg kan også bedre prioritere e-mails. Jeg implementerede og integrerede skiftet til supermenneskeligt ret nemt. Onboarding og kundesupport er fantastisk med deres nyttige nudges. Jeg bruger det hver dag.
Ikke meget. Jeg ville ønske, at Superhuman ville bygge yderligere funktionalitet til mobilappen, især muligheden for at oprette mødeinvitationer. Ellers perfekt for mig.
Tid, evne til at koordinere møder, skrive gode, præcise svar
"Indbakke nul"-skærmen er en fornøjelse at modtage!
Superhuman er ikke gratis at bruge ligesom iOS Mail eller Gmail
Superhuman sparer mig tid ved at bruge stramme filtre til kun at vise mig de vigtige e-mails. Jeg tjekker e-mails mange færre gange om dagen og har mere båndbredde til andre prioriteter takket være det!
Det hjælper mig helt sikkert med at komme igennem alle mine e-mails, og endnu vigtigere, det hjælper mig med at besvare alle mine e-mails. Påmindelsesfunktionen er essentiel for dette, fordi jeg nogle gange bare ikke gider at tænke på en e-mail, så det at have prompten til at håndtere den senere hjælper mig med at komme igennem den. Det var meget nemt at installere, og jeg fandt kommunikationen med kundeservicen responsiv. Jeg bruger det helt sikkert hver dag, og har vænnet mig til at bruge det meget hurtigt.
Der er ingen funktioner, jeg er utilfreds med. Prisen er dog lidt høj for mig.
Superhuman hjælper mig med ikke at lade e-mails passere mig. Det gavner mig ved at gøre mig mere produktiv.
Denne software har givet mig kontrol over min indbakke, hvor den før kontrollerede mig. Min indbakke plejede at være mildest talt overvældende. Nu glæder jeg mig faktisk til at nå indbakke nul!
Teamuddrag kræver billedfunktionalitet, linkfunktionalitet og mere organisering. Jeg burde kunne kategorisere dem og måske vedhæfte dem med en #-sætning. Ellers ELSKER jeg det! Kundeservicen har været hurtig og hjælpsom. Jeg bruger denne platform cirka 5 gange om dagen.
Organisering og strømlining af min indbakke.