Uafhentet: Are arbejder kl Xero ?
Xero Pris: $11.00 til $62.00/måned
Eksklusiv besparelse på Xero ved Findstack Tilbud
Xero Prisanmeldelser
Brugervenlig Nem regnskabsautomatik
Kan ikke modregne en kreditor mod en debitor med en journal
Vi behøver ikke at udskrive leverandørfakturaer, vi kan linke dem til udgiften. Det gør også revisionsprocessen nemmere.
Brugervenlighed for ikke-revisorer, herunder rapportering og forretningsanalyse.
Der kunne være forbedrede integrationer og understøttelse af andre landes løn- og skattesystemer. Det er ikke muligt at lave pengestrømsprognoser i Xero, så forbedringer på dette område ville være velkomne.
Effektiv og omkostningseffektiv regnskabsplatform og mulighed for at give brugerne fjernadgang til platformen.
Rapporteringsfunktionerne er fantastiske, og det er nemt at dykke ned i de transaktioner, der udgør hvert tal.
Supporten er begrænset til at bruge menuer, vejledninger og derefter en rigtig person. Det hjælper dog med at holde omkostningerne nede.
Brugere er tagget til transaktioner, så jeg kan se, hvem der har udført arbejdet på transaktionen. Flere personer kan arbejde på den samme enhed og dele arbejdsbyrden.
Jeg har altid været en stor fan af Xero, fordi det er idiotsikkert! Vi bruger det hver dag, og det integrerer med vores bankkonto Starling og vores udgiftssystem Pleo. Vi har aldrig haft brug for at kontakte kundesupport med problemer, fordi det er så nemt at bruge!
Jeg synes, det nogle gange er svært at få kontoplanen til at se rigtig ud.
Hvordan skal jeg ellers klare vores virksomhedsregnskaber?! Det er cloudbaseret og bare perfekt!
Xero har en meget brugervenlig grænseflade, robuste funktioner og cloudbaseret tilgængelighed. Det fungerer rigtig godt i vores virksomhed.
Hvis jeg laver en fejl, når jeg indtaster en udgift og gemmer den, kan det være besværligt at få den rettet og indsendt igen. I sidste ende accepterer vores virksomhedskonti (det er måske kun vores virksomhedskonti) ikke et krav fuldt ud, hvis én postering indeholder en fejl.
Nem måde at arbejde eksternt og registrere dine udgifter
Udgiftsstyring, var nem at bruge og forstå Cloud computing Meget intuitiv
Intet at diskutere, det opfylder alle vores behov
Omkostningsstyring
Nem at bruge og god rapportering Mulighed for at tilpasse arbejdsgangen til vores specifikke behov Brugervenlig
Der er intet at diskutere, det er fantastisk, det tilbyder god kundesupport
Omkostningseffektiv og nem at bruge
Løn af medarbejdere, administration af udgifter og overblik over indtægter og udgifter
Det kan være en god idé at bruge noget mere e-mailmarkedsføring, der inkluderer links til ressourcer som skabeloner og tjeklister og gratis træning/kurser (som jeg kan lave) eller gratis videoer på YouTube til små virksomheder og medarbejdere, f.eks. "Sådan onboarder du stjernemedarbejdere" og have et link til gratis skabeloner fra Xero eller en tredjepart (vores virksomhed), som vil optage disse videoer på forhånd og vise dem på vores YouTube med affiliate marketing til Xero-abonnementer og give værdi til seerne, da vi kan berøre emner som "Har du tænkt over, hvilke typer politikker og procedurer du har brug for, så medarbejderne kan opretholde compliance eller fremme implementeringen af din virksomheds værdier?" eller hvis du havde et afsnit, hvor vi kunne uploade vores politikker og procedurer, som vores medarbejdere har underskrevet. Det ville være godt at have dem under medarbejderne. Det ville potentielt være endnu bedre, hvis du kunne sende dem en e-mail, og de klikker på en bekræftelse af visning/underskrivelse af kontrakten eller politikken, og Xero refererer til datoen for underskrivelsen, for at beskytte virksomheder og tilbyde support til medarbejderadministration - tøv ikke med at kontakte mig, hvis du ønsker mere information!
at kunne betale personale, sende fakturaer, forbinde banker for at se indtægter og udgifter, overvåge virksomhedens pengestrøm, herunder hvad der skyldes os og mere