Den bedste CRM-software i 2024

Vi har testet og vurderet de bedste CRM-software. Tjek vores topvalg og udvalgte dybdegående anmeldelser for at finde det rigtige værktøj til dine behov.

Opdateret April 4, 2024

Bedste samlet
Pipedrive

Pipedrive er en top CRM-løsning designet til at hjælpe SMV'er med at sælge uden unødvendige marketing- eller servicefunktioner.

Gå til webstedet Lær mere
Bedst til markedsføring
HubSpot

HubSpot's kerne CRM er helt gratis, og du betaler kun, hvis du skal tilføje ekstra salgs- eller marketingmoduler.

Gå til webstedet Lær mere
Mest overkommelige
Freshsales

Freshsales tilbyder en række værktøjer såsom en softphone med e-mailintegration, leadscoring og workflowautomatisering.

Gå til webstedet Lær mere
Bedste fleksibilitet
Zoho CRM

Zoho tilbyder et fleksibelt CRM med mange funktioner såsom integration af sociale medier, salgsautomatisering eller webformularer.

Gå til webstedet Lær mere
Bedst til Enterprise
Salesforce

Salesforce tilbyder Enterprise-funktioner såsom avanceret rapportering og forudsigelse for at retfærdiggøre højere priser.

Gå til webstedet Lær mere

Vi er læserstøttet. Når du køber via links på vores side, kan vi optjene en kommission.

Annoncør Disclosure 

Rang (Kolonne) Softwareprodukt bedst til
1 Pipedrive Bedste samlet
2 HubSpot Bedst til markedsføring
3 Freshsales Mest overkommelige
4 Zoho CRM Bedste fleksibilitet
5 Salesforce Bedst til Enterprise

Investering i den bedste CRM-software er afgørende for at sikre fortsat salgsvækst.

I 2020, blev detailsalg af e-handel rundt omkring i verden beløb sig til en værdi af 4.28 billioner dollars. I 2022 er det tal sat til at nå 5.4 billioner dollars. Online shopping er blandt de mest populære digitale aktiviteter i verden, og kunderne er altid klar til at bruge.

Men med så mange konkurrerende virksomheder i det digitale miljø i dag, er virksomhederne under stigende pres for at differentiere sig, hvis de vil opnå det bedste salg.

Med software til styring af kunderelationer (CRM) kan brands opbygge relationer med kunder, som plejer dem gennem salgsrejsen og driver uendelige muligheder for vækst. CRM-værktøjer forbedrer virksomhedens forbindelser med deres publikum gennem sensationelle værktøjer til leadgenerering, pleje og kundeservice.

Spørgsmålet er, hvilken CRM-software er bedst? Tjek denne CRM-softwareliste og find ud af det.

 

Hvilken er den bedste CRM-software til 2024?

CRM-systemsoftware er en effektiv måde for virksomheder at forbinde med deres målgruppe, udvikle dybere brandrelationer og styrke kundeloyalitet. CRM-softwareværktøjer betragtes som de mest populære salgsværktøjer for enhver virksomhed, efterfulgt af social prospekteringssoftware.

Her er vores liste over de bedste CRM-muligheder:

1. Pipedrive

Bedste overordnede CRM-software

pipedrive crm

Pipedrive er et af de bedste simple CRM-systemer, der findes i dag, ideel til virksomheder, der ønsker en dybere synlighed i deres salgsstrategier. Denne simple CRM-software kommer med AI-forbedret funktionalitet, beregnet til at give virksomheder fokuseret indsigt i deres aftaler og muligheder. Som en grundlæggende CRM-software, Pipedrive er latterligt nem at bruge med en intuitiv grænseflade, hvilket gør den til en af ​​de mere populære CRM-platforme med de bedste CRM-værktøjer at tilbyde.

En hurtig CRM-softwaresammenligning vil vise, at den visuelle salgspipeline gør det til et af de mest populære CRM-systemer, hvilket gør det muligt hurtigt at spore handler gennem forskellige stadier og endda oprette brugerdefinerede tags til kundeemner afhængigt af, hvor de er i købscyklussen. Omfattende rapportering viser dig, hvor godt hver af dine kampagner fungerer, og der er kommunikationssporing til e-mails, chats og opkald. Brugere kan få adgang Pipedrive også fra deres mobile enheder.

Blandt alle CRM-softwaresystemer, Pipedrive gør det hurtigt og nemt for virksomheder i alle størrelser at spore salgsmuligheder, når og hvor de dukker op.

Priser

Pipedrive tilbyder forskellige betalte planer at vælge imellem, og du kan starte med en gratis prøveperiode for at teste teknologien først. Den oprindelige betalte plan til $14 pr. måned kommer med al den grundlæggende funktionalitet, du har brug for til at organisere pipelines og salgsaktiviteter. Du kan opgradere hele vejen til en "Enterprise"-konto med tilpasset onboarding.

FORDELE

  • Ligetil og intuitiv brugergrænseflade
  • Ubegrænsede brugerdefinerede felter til indsamling af kundeoplysninger
  • Spor nemt tilbud, værdier og vindsandsynligheder
  • Få adgang til tilpassede rapporter for at spore tilbagevendende omsætning
  • Undersøg individuelle salgsopkald, e-mails og demoer
  • Lås op for kildedatarapporter for at spore, hvor leads kommer fra
  • Få adgang til AI-salgsassistancesupport

ULEMPER

  • Begrænset funktionalitet til større virksomheder
  • Problemer med listeadskillelse

pipedrive nyt logo
Pipedrive
stjernestjernestjernestjernestjerne
4.5

Starter ved

$14

pr. bruger pr. måned

2. HubSpot

Bedste CRM-software til markedsføring

Hubspot CRM-software

HubSpot er bedst kendt som en software CRM-løsning til marketing, salg og kundekommunikation. Det HubSpot "hub"-økonomi er en omfattende teknologistak, der hjælper med alt fra e-mail-marketing til lead-prospektering. HubSpot CRM er en velkendt business CRM-software og er blot et af værktøjerne i HubSpot portefølje, tilgængelig for gratis adgang.

HubSpot CRM tilbyder et omfattende miljø til salgsprofessionelle med omfattende CRM-softwareværktøjer, hvor de kan få realtidsindsigt i deres salgstragt gennem et intuitivt dashboard. Brugere kan sortere gennem vundne og tabte aftaler, planlægge aftaler, spore kontrakter og endda sætte præstationsbenchmarks. Den 100 % gratis version af løsningen betyder, at virksomheder af enhver størrelse kan komme i gang med det samme.

En sammenligning af CRM-systemer viser, at funktioner ved HubSpot CRM spænder fra lead- og e-mail-plejeværktøjer til kontaktstyring og organisation, over 300 integrationer med digitale værktøjer, live chat-funktionalitet og salgspipeline-rapportering.

Priser

Den grundlæggende version af HubSpot CRM er helt gratis at bruge, hvilket gør det til en af ​​de mest foretrukne og bedste kundeforholdsstyringssoftware, der findes. Når du er klar til at opgradere, er startpakken tilgængelig for $40, med $1k i annonceadministration, begrænsede samtalebots og 10 rapporteringsdashboards. Planer strækker sig helt op til et Enterprise-tilbud på omkring $3,200 om måneden, som kommer med omfattende segmentering, forudsigelig leadscoring, API-integrationer, webhooks og mere.

FORDELE

  • HubSpot er en ægte alt-i-en CRM-løsning
  • Det har fantastisk supplerende indhold
  • Du får e-mail marketing support og sociale medier planlægningsfunktioner
  • Tilbyder en gratis version
  • Knirkende-ren integration
  • Stor på mobil optimering

ULEMPER

  • HubSpot har ikke en e-handelsplatform
  • Det er dyrt i betragtning af alle de funktioner, du får
  • Brugeroplevelsen kan være overvældende for nogle mennesker
  • Prisplaner er komplekse og bliver hurtigt dyre
  • De altomfattende funktioner kan være vanskelige at udnytte
  • Kundesupport kunne være stærkere i betragtning af værktøjets omfang

HubSpot CRM
HubSpot CRM
stjernestjernestjernestjernestjerne
4.4

Starter ved

$0

Per måned

3. Freshsales

Smarteste Sales CRM-softwarefunktioner

freshsales crm

Freshsales er et online CRM-værktøj, der indeholder en intuitiv softwarepakke designet til at forenkle den måde, du administrerer både medarbejder- og kunderelationer på. Det Freshworks økosystemet består af en række forskellige værktøjer, herunder Freshdesk, til omnichannel kundeservice, freshchat, til chatbots og AI-selvbetjening og endda Freshcaller cloud-opkaldssystemet.

Freshsales lover muligheder for at generere op til 10 gange flere kvalificerede kundeemner med et 360-graders overblik over dine salgsstrategier og pipelines. Freshsales CRM er udstyret med AI-drevet kontaktscoring, realtidsprognoser og forudsigelige analyser, for at hjælpe dig med at accelerere dine indtægtsstrategier.

Ud over nogle af de mest intelligente værktøjer på markedet (inklusive AI chatbots), Freshsales tilbyder også fantastisk oprettelse af landingsside, skræddersyede e-mail-kampagner, sporing af sidebesøg og en intuitiv platform, der er nem at bruge.

Pris:

Freshsales lover en simpel prisstruktur, der starter ved $0 for den funktionsbegrænsede "gratis" plan og $15 pr. måned for den billigste "Vækst"-pakke, når du betaler årligt. Dette understøtter 1,000 marketingkontakter, live chat, webformularer, Facebook-messenger, hjemmesidesporing og utallige andre funktioner. Du kan opgradere hele vejen til et produkt på $69 pr. måned, som understøtter op til 5,000 marketingkontakter. Hvis du har et specifikt sæt krav, skal du kontakte Freshsales direkte.

Vælg produkt og skabelondel for at gengive produktkortkomponent

FORDELE

  • Intelligent forudsigelig og realtidsindsigt til CRM-programmer
  • AI-drevet kontaktscoring og leadstyring
  • Omfattende udvalg af kraftfulde integrationer
  • Adgang til komplekset Freshworks økosystem tilgængeligt
  • 360-graders salgsplatform for at få adgang til fuld kundeinformation
  • GDPR-kompatibelt og yderst sikkert miljø
  • Fremragende kundesupport
  • Mobilappadgang for mobile medarbejdere

ULEMPER

  • Fakturering administreres pr. bruger, hvilket betyder, at det kan tilføjes for større teams
  • Nogle virksomheder har brug for højere pakker for flere kontakter

unavngivet 3
Freshsales
stjernestjernestjernestjernestjerne
4.6

Starter ved

$0

Per måned

4. Zoho CRM

Bedste CRM-software til små virksomheder

Zoho CRM-software

Zoho CRM er en velkendt CRM-løsning til små virksomheder. Dette er anerkendt som en af ​​de bedste online CRM-løsninger og er i øjeblikket ansvarlig for at drive omkring 150,000 virksomheder verden over. Med Zoho CRM, du kan afholde salgsmøder og præsentationer med dit team i dit værktøj til styring af kunderelationer, arrangere webinarer, og endda konvertere deltagere til nye kundeemner.

Zoho CRM tilbyder en omfattende liste over CRM-værktøjer, der giver teamledere et komplet overblik over forretningsdriften, så du kan spore væsentlige marketing- og salgsmuligheder, øge konverteringsraterne og meget mere. Det er en robust marketing-CRM-software spækket med visuelle rapporteringsfunktioner, der gør det nemmere at lokalisere, hvor du er i at nå dine mål, og du kan endda få adgang til analyser fra Zoho mobilapp.

Zoho har også en indbygget AI-drevet salgsassistent, designet til at hjælpe dig med at træffe bedre beslutninger om kunder baseret på deres profiler. Så selvom det er ideelt til små virksomheder, er det også en pålidelig CRM-softwareløsning til virksomheder. Du kan også få adgang til proces- og præstationsstyringsværktøjer og salgsaktiveringstjenester, såsom pristilbud og salgsscripts.

Pris:

Prisen starter ved $14 om måneden for standardpakken, som kommer med scoringsregler, arbejdsgange, pipelinekontrol, masse-e-mail-administration og brugerdefinerede dashboards. Der er også tre pakker på højere niveau, der strækker sig helt op til $52 per måned Ultimate-pakken, med avanceret BI og højere funktionsgrænser. En gratis version er tilgængelig for op til 3 brugere.

FORDELE

  • Omfattende omnichannel kundesupport via live chat, telefon og e-mail
  • Automatiseringsmuligheder på højt niveau til forskellige salgsopgaver
  • Masser af integrationer med tredjepartsværktøjer som Outlook og LinkedIn
  • Mobilversion med adgang til visuelle rapporter
  • Datasikkerhed, integritet og overholdelse af lovgivning indbygget
  • Gratis plan tilgængelig for mindre virksomheder
  • Forudsigelige salgsfunktioner og AI-indsigt
  • Holistisk team- og tidsplanstyring

ULEMPER

  • Ikke de bedste tutorials for begyndere
  • Integrationer kan være lidt klodsede

Zoho CRM
Zoho CRM
stjernestjernestjernestjernestjerne
4.2

Starter ved

$14

pr. bruger pr. måned

5. Salesforce

Bedste CRM-software til virksomheder

Salesforce

Salesforce er blandt de mest berømte CRM-løsninger på markedet i dag, med mere end en million brugere over hele kloden og endeløse funktioner at udforske. Den omfattende Salesforce-softwaremodel kommer med adgang til en salgssky for bedre konverteringsmuligheder, en servicesky til at understøtte forbedrede kundeoplevelser og en marketingsky. Dette gør det til en af ​​de bedste salgs-CRM-platforme på markedet i dag.

Salesforce-miljøet skiller sig ud over hele kloden for sit fantastiske fællesskab og omfattende CRM-pakker. Der er endda dedikerede læringsoplevelser tilgængelige for folk, der ønsker at drage fuld fordel af Salesforce-økosystemet. Du kan lukke flere aftaler ved intelligent at identificere muligheder inden for dit Salesforce-modul og også få adgang til kontaktstyrings- og salgsydelsesstyringsværktøjer.

En omfattende visuel arbejdsgang, endeløse integrationer og adgang til nogle af de mest avancerede intelligenser på markedet gør Salesforce til et go-to-valg for større brands og skiller sig ud som en af ​​de bedste marketing-CRM-softwaremuligheder, du kan prøve. .

Priser

Salesforce er et omfattende CRM-tilbud med en række produkter og moduler at vælge imellem. Den nøjagtige oplevelse, du ønsker fra Salesforce, vil diktere, hvor meget du betaler. Du kan starte med noget så lille som $25 pr. måned pr. brugerplan og række helt op til $1,250 pr. måned pr. bruger.

| Leveres ikke af leverandøren

6. Luk

Bedste nye CRM-softwareløsning

Close CRM

En af de mindre kendte muligheder på denne liste, Luk er en CRM-softwaremulighed eksplicit bygget til salgsteams. Løsningen kommer med en ren og intuitiv brugergrænseflade, hvor virksomheder kan spore deres aftaler og sørge for, at de aldrig går glip af en kraftfuld mulighed.

En af de bedste funktioner ved Close er dens evne til at bringe samtaler med kunder i forskellige miljøer sammen i det samme rum. For eksempel kan du bringe SMS-, opkalds-, video- og chatdiskussioner i den samme indbakke. Der er automatisk logning og synkronisering til dit salgshub, samt dataindsigt drevet af kunstig intelligens.

Close CRM miljøet er perfekt til hybride og eksterne teams, der er ivrige efter at forblive forbundet, når de arbejder med leads over hele verden.

Priser

Priser for Luk er ligetil, startende ved omkring $25 pr. bruger for begynderplanen pr. måned. Den dyreste plan er $145-pakken, som tilbyder ultimativ alt-i-en CRM og salgsproduktivitet. Hver pakke leveres med pipelinevisninger, dataimport og -eksport, indbyggede indgående og udgående opkald og utallige andre funktioner.

FORDELE

  • Fremragende support til salgsteamet
  • Gratis prøveversion tilgængelig for begyndere
  • Praktisk og nem at bruge salgssporing
  • SMS, video, opkald og andre kanaler på samme sted
  • Fuld kontekst oversigt over hver handel
  • AI-indsigt til dine salgsteams
  • Praktiske rapporterings- og analysefunktioner
  • Samarbejdsfunktioner til voksende teams

ULEMPER

  • Ikke så kendt som nogle alternativer
  • Færre integrationer end nogle konkurrenter

Luk
Close
stjernestjernestjernestjernestjerne
4.4

Starter ved

$29

pr. bruger pr. måned

7. Salesflare

Bedste CRM-software til automatisering

Salesflare CRM

Fremragende kundeforholdsstyring er nemmere at opnå, når du kan styrke og udvide dit team. Salesflare understøtter virksomheder i at reducere arbejdsgangen for deres team og samtidig sikre, at alle kan holde deres kundedata så opdaterede som muligt. Der er en visuel træk-og-slip salgspipeline, hvor du kan spore teamets fremskridt og også e-mail marketing.

Brugere kan spore deres kunder, når de besøger deres websted, og se efter muligheder for leadkonvertering. Du kan også automatisk få adgang til beriget indsigt i kundekontaktdata med profiler, der automatisk søger offentligt tilgængelig information om dine kunder. Andre automatiseringsfunktioner spænder fra muligheder for e-mailmarketing til automatiske påmindelser om, hvornår man skal følge op med kunder.

Salesflares CRM-softwareværktøjer dækker alt fra indsigt i relationsstyrke til out-of-the-box dashboards, hvor du kan spore afgørende metrics.

Pris:

Prismuligheder starter med "Vækst"-pakken til $29 pr. bruger pr. måned, med alle de CRM-funktioner, du kan forvente, plus tonsvis af sporings- og automatiseringsmuligheder. Den dyreste pakke er Enterprise-planen, til $99 pr. måned pr. bruger, med adgang til en dedikeret kontoadministrator og tilpasset træning.

| Leveres ikke af leverandøren

8. Engagebay

CRM med den mest robuste gratis plan

engagebay hjemmeside

EngageBay er et kraftfuldt og omfattende CRM-værktøj, der kan hjælpe virksomheder med at strømline deres kundeforholdsstyring. EngageBay er et godt valg for virksomheder, der leder efter en alt-i-én-løsning til deres behov for styring af kunderelationer. Softwaren giver også stærke automatiseringsmuligheder og tilbyder en meget generøs 'gratis for evigt' plan, der inkluderer mange af de væsentlige funktioner og marketing-fokuserede nice-to-haves såsom brugerdefinerede formularer, e-mail-sekvenser, web-pop-ups og en landingssidebygger.

Priser

Selvom Engagebays gratis for evigt-plan er ret generøs, begrænser den stadig antallet af sekvenser, landingssider og brandede e-mails sendt pr. måned.

Grundplanen tilføjer ikke mange funktioner og udvider hovedsageligt antallet af lister og kontakter, man kan have, samt øger grænsen for månedlige e-mail-sekvenser. Planen koster $11.99 bruger pr. måned (faktureres årligt).

Vækstplanen låser op for automatiseringsværktøjerne. Planen kommer også med en dedikeret EngageBay-kontoservicerepræsentant og omkostninger $19.99 bruger hver måned (faktureres årligt).

Pro-planen bygger på vækstplanen ved at udvide antallet af automatiseringer og fjerne loftet for antallet af kontakter, du kan gemme i CRM. Planen koster $39.99 bruger pr. måned (faktureres årligt).

Engagebay giver dig også frihed til at vælge den pakke, der passer bedst til dine behov. Hvis du ikke har brug for alle klokken og fløjten, skal du bare vælge en af ​​CRM-kun-planerne. Men hvis du er meget interesseret i alt, hvad Engagebay har at byde på, er der også funktionspakkede Alt-i-en-planer, der vil tilfredsstille selv de mest krævende brugere.

FORDELE

  • Robust 'gratis for evigt' fly
  • Alt-i-én tilgang til CRM med live chat, formularer og destinationssideværktøjer
  • Store automatiseringsmuligheder
  • Tilbyd en række integrationer (Gmail og Office 365 integrationer inkluderet i den gratis plan)

ULEMPER

  • Interfacet er til tider ikke det mest intuitive
  • Onboarding-processen kan forbedres

277819194 352394503571274 1006248715864892860 n
EngageBay
stjernestjernestjernestjernestjerne
4.6

Starter ved

$0

Per måned

9. AgileCRM

Bedste CRM-software med aftaleplanlægning

Agil CRM

AgileCRM er et letvægts og pålideligt værktøj til administration af kunderelationer, designet til at hjælpe virksomheder med at automatisere deres salgs- og marketingindsats. AgileCRM-økosystemet er baseret i skyen, hvilket gør det meget skalerbart og effektivt. Denne SaaS CRM er også blandt de mest overkommelige muligheder for begyndere.

Med en smart og enkel brugergrænseflade tilbyder AgileCRM alt, hvad virksomheder har brug for til projekt- og kontaktstyring, samt aftaleplanlægning, bookinger og e-mail-marketing. Du kan se alle dine kontakter på ét sted og nemt trække og slippe personer til lister baseret på deres kundeemnekvalitet.

Den alt-i-én online CRM-software håndterer ting som sporing af aftalestadier og milepæle, gamification for salgsteams og kundeservice til sporing af begivenheder.

Pris:

Der er en gratis version af AgileCRM for begyndere, som understøtter op til 10 brugere. Hver premium-pakke kommer med et bredt udvalg af funktioner, herunder brugerdefinerede datafelter, leadscoring, aftalemilepæle, social overvågning, helpdesk-teknologi og mere. De betalte planer starter ved $8.99 og rækker op til $47.99 pr. bruger pr. måned.

FORDELE

  • Gratis abonnement for op til 10 brugere
  • Cloud-baseret miljø til hurtig skalering
  • Chatvinduer med flere skyer
  • Workflowautomatisering og nem dataindtastning
  • Omfattende kundesupport
  • Omfattende e-mail marketing og sporingsfunktioner
  • Tredjeparts integrationer med fakturering, social og kundesupport
  • Afslut hensigts-pop-ups og kundeemnesporing

ULEMPER

  • Kun tilgængelig på engelsk
  • Ikke egnet til installation på stedet

AgileCRM
Agile CRM
stjernestjernestjernestjernestjerne
4.0

Starter ved

$0

Per måned

10. Insightly

Bedste CRM-software til Lead Routing

Insightly

Endnu en Unified CRM-platform med fokus på salg og forretningsvækst, Insightly er en moderne softwareløsning forpligtet til at hjælpe virksomheder med at styrke relationerne til deres kunder. Funktionerne omfatter omfattende lead-routing, som sporer de vigtigste oplysninger om et lead for at bestemme, hvilken agent de skal kommunikere med.

Marketing, salg, projekter og integrationer med tredjepartsværktøjer kan alle eksistere side om side i det samme miljø, hvilket hjælper virksomheder med at konvertere enhver interesseret kundeemne til en dedikeret kunde. Integrationer er tilgængelige med markedsledende værktøjer som Dropbox, MailChimp og e-mail, og pipelinestyringsfunktioner gør det nemt at spore salgsteamets ydeevne.

Du kan prøve Insightly gratis, før du køber det, og opdag selv en række muligheder for at bygge personlige marketingkampagner til dine teams. Insightly tilbyder også en række omfattende automatiseringer for hurtigere vækst.

Priser

Prissætning for Insightly starter med den simple $29 pr. bruger pr. måned-pakke, kendt som "Plus". Denne pakke understøtter grundlæggende funktioner sammen med samarbejde, mobilapplikationer og projektstyring. Den dyreste "Enterprise"-pakke er $99 pr. måned og kommer med ekstra automatiseringer, salgsmodeller og rapporteringsfunktioner.

FORDELE

  • Kompatibel med Android- og iOS-enheder
  • Visuelle dashboards til sporing af vigtige metrics
  • Dataintegritet, sikkerhed og overholdelse af lovgivning
  • Meget fleksible aftaler, kalendere og begivenheder
  • Automatisk sporing og opdateringer
  • Kundesupport tilbydes gennem en række platforme
  • Praktisk og intuitiv grænseflade

ULEMPER

  • Ingen live chat support
  • Kun tilgængelig på ét sprog

Ufatteligt CRM
Insightly CRM
stjernestjernestjernestjernestjerne
4.0

Starter ved

$29

pr. bruger pr. måned

11. Apptivo

Bedste skalerbare CRM-software

apptivo


Blandt den lange liste af CRM-systemer, der er tilgængelige i dag, er Apptivo en populær CRM-software og er en af ​​markedslederne inden for CRM-softwareløsninger. Apptivo er skabt til at kombinere en række teknologier i ét miljø og understøtter over 200,000 virksomheder over hele verden med funktioner som online fakturering, kundeforhold og projektstyring, udgiftsrapporter og mere. I lighed med de bedste CRM-platforme kan virksomheder kombinere en række forskellige krav til en enkelt løsning med Apptivo.

En del af det, der gør Apptivo så skalerbar for moderne virksomheder, er, hvor godt den kan tilpasse sig til forskellige virksomheders behov takket være dets omfattende udvalg af CRM-produkter og værktøjer. Du kan bruge det som en detail-CRM-software takket være funktioner, der hjælper med at spore salgsprocessen og lukke handler hurtigt, og få adgang til projektstyring eller onlinefaktureringsværktøjer for at forbedre din virksomheds arbejdsgang.

Apptivo er tilgængelig på farten med dedikerede smartphone-apps. Som et af de bedste CRM-systemer kommer det også med en række moduler, såsom områdestyring, konkurrentanalyser, kontrakter, salgsplanlægning, arbejdsordrer, kundekontaktoplysninger og leadpipelinekontrol.

Priser

Prissætning starter med "Lite"-tjenesten til mindre teams, som giver mulighed for op til 25 arbejdsgange, 8 brugerdefinerede dashboards og et væld af integrationer. Den dyreste betalte plan er Ultimate til $20 om måneden, som kommer med adgang til 57 forskellige apps til CRM og salgsstyring. Du kan også få et skræddersyet Enterprise-tilbud.

12. Kvik CRM

Bedste kundeprofiler

Smidig CRM

Enkelt, men effektivt, Nimble er et CRM designet til at gøre håndtering af kunderelationer så smart og ligetil som muligt. Specielt designet til G-Suite og Office 365 integrationer, kan Nimble CRM-softwaren forbinde medarbejdere, uanset hvor de er, hvilket gør denne løsning perfekt til den hybride arbejdsplads. Nimble giver dig mulighed for nemt at opdatere kontaktdata, virksomhedsindsigt og mere og administrere en hel visuel arbejdsgang i en enkel grænseflade.

Nimble giver dig mulighed for at kombinere alle dine sociale medier kommunikation og forbindelser i et enkelt miljø med adgang til live profiler, der opdateres automatisk. Du kan nemt opdatere profiler, når du har en samtale med din kunde, og Nimble hjælper dig også med dybdegående segmenteringsmuligheder.

Automatiske påmindelser forhindrer dig også i at gå glip af muligheder, når du forsøger at sætte scenen for bedre langsigtet vækst.

Pris:

Der er kun én tilgængelig plan for Nimble CRM, som enten er $25 pr. måned pr. bruger, hvis du faktureres månedligt, eller $19 pr. måned pr. bruger, når der faktureres årligt.

Hvad er en CRM-software?

CRM- eller Customer Relationship Management-software eller kundetilbageholdelsesstyringssoftware er en slags digitalt værktøj designet til at hjælpe virksomheder med at få adgang til, administrere og forstå kundedata i betydelig skala. Værktøjer til administration af kunderelationer kan indsamle oplysninger fra forskellige kanaler. Du kan indsamle data fra telefonopkald, e-mail-kampagner, feedbackformularer og meget mere.

Gennem et pålideligt online CRM-system kan virksomheder opbygge bedre indsigt i kunderejsen, og hvordan visse faktorer kan påvirke kundernes købsvaner. Målet er at lære, hvad der betyder mest for hvert segment af dit publikum, så du kan tilpasse dine salgsstrategier, så de passer til forskellige behov. CRM-løsninger fungerer nogle gange også sammen med andre værktøjer, såsom salgsprospektering og servicesystemer, for at forbedre det overordnede kundeforhold.

CRM-løsninger forbinder ofte forskellige afdelinger, herunder marketing-, salgs- og kundeservicegrupper, såvel som business intelligence og virksomhedsledere. 91% af virksomhederne med mere end 11 ansatte bruger nu en CRM.

Hvad er fordelene ved CRM-software?

I sidste ende bør de bedste CRM-platforme give kunderne adgang til de bedste CRM-værktøjer, der giver løsninger, der hjælper virksomheder med at forstå, hvad deres kunder ønsker og har brug for, så de kan overgå konkurrenterne og opnå loyalitet. Fordelene ved CRM-løsninger omfatter:

  • Forbedrede kunderelationer: CRM-løsninger giver dig mulighed for at forstå din kunde, så du kan gøre engangskunder til gentagne brandfortalere. En simpel stigning på 5 % i kundefastholdelse er nok til at øge forretningen overskud med op til 95 %.
  • Forbedret brandomdømme: Et CRM giver dig de oplysninger, du har brug for, for at positionere dig selv som en autentisk, kundeførst virksomhed. Du kan vise dine kunder, at du forstår dem, levere bedre service og styrke dit brands omdømme.
  • Bedre salgsmuligheder: Når du ved alt om din kundes præferencer og forventninger, kan du foreslå mere- og krydssalgsmuligheder, der forbedrer det beløb, kunderne rent faktisk bruger. CRM-applikationer kan øge omsætningen med op til 41% pr. salgsrepræsentant.
  • Forbedret samarbejde: Hvert medlem af dit team kan få adgang til de oplysninger, de har brug for, for at træffe bedre kundedrevne beslutninger. Dette reducerer siloerne mellem medarbejdere og øger effektiviteten af ​​din arbejdsstyrke. Du kan sikre, at alle i dit team er tilpasset den samme vision.
  • Bedre konkurrenceevne: Jo bedre du forstår din kunde, jo lettere er det for dig at udvikle de tjenester og produkter, der adskiller dig fra konkurrenterne. CRM-applikationer har en enorm indflydelse på din business intelligence og fremtidige beslutninger om vækst.

Hvad skal du kigge efter i CRM-software?

Efterhånden som kundeservicetrends fortsætter med at udvikle sig, vokser funktionerne i CRM-løsninger også. Nutidens softwareløsninger kommer med en lang række funktioner at vælge imellem, lige fra AI-analyse til automatiseret kundeemnesporing. Blot nogle af funktionerne at se på inkluderer:

  • Salg og lead management: Du bør være i stand til at spore kundeemner fra alle miljøer, inklusive salgsopkald, e-mail-tilmeldinger, inbound marketing og mere.
  • Lead kvalifikation: Et godt CRM vil hjælpe dig med at identificere, hvilke af dine kundeemner, der med størst sandsynlighed vil generere positive resultater med AI-indsigt.
  • Marketingværktøjer: Mange CRM-løsninger kommer med adgang til sociale medier integrationer og e-mail pipelines for at styrke kunderelationer.
  • integrationer: Integrationer med eksisterende værktøjer gør det nemmere for dig at opbevare alle dine kundeoplysninger ét sted og designe bedre rapporter.
  • Analyse og rapportering: Dit CRM bør vise dig, hvordan du gør fremskridt i din salgs- og serviceindsats:
  • Mobilitet: Med flere hybride og fjerntliggende teams rundt om i verden i dag, kan det betale sig at have en CRM, som har sin egen smartphone-app.
  • Projektledelse: Arbejdsgange til opgave- og projektstyring giver dig mulighed for at spore dit teams præstation og forbedre effektiviteten.
  • Sikkerhed: Din løsning skal holde alle dine kundedata og forretningsindsigter sikre i henhold til de nyeste sikkerheds- og privatlivsstandarder.
  • Samarbejdsværktøjer: Funktioner, der giver medarbejderne mulighed for at oprette forbindelse til strategier for styring af kunderelationer, kan styrke virksomhedens resultater
  • En simpel grænseflade: En brugervenlig backend-grænseflade vil være afgørende for at sikre, at dine teams faktisk kan bruge dit CRM effektivt.
  • Automation: Evnen til at automatisere ting som at sende e-mails eller få påmindelser om, hvornår man skal følge op på et salgsopkald, er yderst nyttig.

CRM-software – ofte stillede spørgsmål 

Q: Hvad står CRM for?

CRM står for Customer Relationship Management. Det er det udtryk, der bruges til at henvise til software, der hjælper virksomheder med at administrere bedre forbindelser med kunder.

Q: Hvilken er den enkleste CRM?

For små virksomheder og virksomheder med begrænsede CRM-krav er den bedste mulighed sandsynligvis enten en gratis CRM-værktøj ligesom HubSpot, med sin gratis plan, eller Streak som integreres med Gmail / Google Workspace meget brugt af mange små teams og startups.

Q: Hvad gør et CRM-system?

En simpel CRM-softwareløsning kan hjælpe virksomheder med at indsamle, analysere og udnytte oplysninger om deres kunder. Dette fører til mere personlig kundeservice og bedre muligheder for virksomhedsvækst.

Q: Hvilke typer CRM er der?

Der er forskellige typer – men de bedste CRM-løsninger fokuserer på salg og koncentrerer sig om at bringe teams sammen for at arbejde med komplekse kundeproblemer.

Q: Understøtter alle CRM'er automatisering?

Automatisering er en fælles funktion for mange CRM-værktøjer på det seneste, sammen med ting som AI-analyse, for at styrke teamets overordnede ydeevne og levere bedre resultater med færre investeringer.

Resumé – Bedste CRM-software

Alle virksomheder kan drage fordel af at opbygge bedre relationer til deres publikum. Et CRM giver dig den indsigt og de værktøjer, du har brug for for at glæde din kundebase og låse op for nye muligheder. Der er dog ingen ensartet løsning til den bedste CRM-software.

Hvis du leder efter en virksomhedsklar løsning, Salesforce platform er sandsynligvis dit bedste valg med dets meget skalerbare og avancerede funktionssæt. HubSpot CRM er et glimrende valg for begyndere med et begrænset budget at bruge på CRM-teknologi. Alternativt, hvis du ønsker en meget salgsfokuseret løsning, kan du vælge noget som Close, som er bygget til det moderne salgsteam.

Held og lykke med at finde det CRM, der virker for dig.

Vores valg: Den bedste CRM-software i 2024

Bedste samlet

Pipedrive

Pipedrive er en top CRM-løsning designet til at hjælpe SMV'er med at sælge uden unødvendige marketing- eller servicefunktioner.

Bedst til markedsføring

HubSpot

HubSpot's kerne CRM er helt gratis, og du betaler kun, hvis du skal tilføje ekstra salgs- eller marketingmoduler.

Mest overkommelige

Freshsales

Freshsales tilbyder en række værktøjer såsom en softphone med e-mailintegration, leadscoring og workflowautomatisering.

Bedste fleksibilitet

Zoho CRM

Zoho tilbyder et fleksibelt CRM med mange funktioner såsom integration af sociale medier, salgsautomatisering eller webformularer.

Bedst til Enterprise

Salesforce

Salesforce tilbyder Enterprise-funktioner såsom avanceret rapportering og forudsigelse for at retfærdiggøre højere priser.

Rebekah Carter er en erfaren indholdsskaber, nyhedsreporter og blogger med speciale i marketing, forretningsudvikling og teknologi. Hendes ekspertise dækker alt fra kunstig intelligens til software til e-mailmarkedsføring og enheder med udvidet virkelighed. Når hun ikke skriver, bruger Rebekah det meste af sin tid på at læse, udforske det store udendørs og spil.

Ansvarsfraskrivelse

At Findstack.com, er vores forskning beregnet til at give generelle softwareanbefalinger. Vi garanterer ikke, at vores forslag vil fungere bedst for hver enkelt person eller virksomhed, så overvej dine unikke behov, når du vælger produkter og tjenester.

Hvordan vi evaluerer software

Alle vores bedste software roundups er skrevet af teammedlemmer, der bruger, tester og skriver om software til deres liv. Vi bruger timer på at undersøge og evaluere hvert værktøj i forhold til de kriterier, vi opstiller for en given kategori. Læs videre hvordan vi vælger software til kategori roundups for at lære mere om vores proces.

Priser han har vundet

Lad os vejlede dig, så du kan træffe det rigtige valg

Forenkle din softwaresøgning og kom i gang ved at gennemse vores kategorier.

Gennemse vores kategorier
Fremhævet på

© 2023 Findstack.com, et firma fra SoHo Media Ltd. Alle rettigheder forbeholdes.
Advertising politik  |  Cookiepolitik  |  Privatlivspolitik  |  Betingelser for brug