Betingelser

Alle de vilkår, som du accepterer, når du tilmelder dig en Findstack produkt.

Fra alle kl Findstack, tak fordi du bruger vores platform! Vi bygger det for at hjælpe dig med at skinne klart i online dating-verdenen. Der er tusindvis af mennesker som dig, der bruger Findstack hver dag. Fordi vi ikke kender hver enkelt af vores kunder personligt, er vi nødt til at indføre nogle Servicevilkår for at hjælpe med at holde skibet flydende.

Når vi siger "Virksomhed", "vi", "vores" eller "os" i dette dokument, henviser vi til Soho Media Ltd.

Når vi siger "tjenester", mener vi vores websites, herunder findstack.com , og alle relaterede produkter skabt og vedligeholdt af Soho Media Ltd, uanset om de leveres i en webbrowser, desktop-applikation, mobilapplikation eller et andet format.

Når vi siger "dig" eller "din", henviser vi til de personer eller organisationer, der ejer en konto hos vores tjeneste.

Vi kan opdatere disse servicevilkår ("vilkår") i fremtiden. Disse ændringer har typisk været at præcisere nogle af disse udtryk ved at linke til en udvidet relateret politik. Hver gang vi foretager en væsentlig ændring af vores politikker, opdaterer vi datoen øverst på denne side og tager alle andre passende skridt for at underrette kontohaverne.

Når du bruger vores tjenester, nu eller i fremtiden, accepterer du de seneste vilkår. Der kan være tidspunkter, hvor vi ikke udøver eller håndhæver en rettighed eller bestemmelse i vilkårene; det betyder dog ikke, at vi giver afkald på denne ret eller bestemmelse. Disse vilkår indeholder en begrænsning af vores ansvar.

Hvis du overtræder nogen af ​​vilkårene, kan vi lukke din konto. Det er et bredt udsagn, og det betyder, at du skal have stor tillid til os. Vi gør vores bedste for at fortjene den tillid ved at være åbne omkring hvem vi er, hvordan vi arbejder, og holde en åben dør til din tilbagemelding.

Kontoopvilkår

  1. Du er ansvarlig for at opretholde sikkerheden af ​​din konto og adgangskode og for at sikre, at nogen af ​​dine brugere gør det samme. Virksomheden kan ikke og vil ikke være ansvarlig for tab eller skade som følge af din manglende overholdelse af denne sikkerhedsforpligtelse.
  2. Du er ansvarlig for alt indhold, der sendes til og aktivitet, der forekommer under din konto, inklusive indhold, der er indsendt af og aktivitet hos brugere på din konto.
  3. Du skal være et menneske. Konti registreret af "bots" eller andre automatiserede metoder er ikke tilladt.

Betaling, tilbagebetalinger og planændringer

  1. Hvis du bruger en gratis version af en af ​​vores tjenester, er det virkelig gratis: vi beder dig ikke om dit kreditkort, og - ligesom for kunder, der betaler for vores tjenester - sælger vi ikke dine data.
  2. For betalte tjenester, der tilbyder en gratis prøveperiode, forklarer vi længden af ​​prøveperioden, når du tilmelder dig. Efter prøveperioden skal du betale forud for at fortsætte med at bruge tjenesten. Hvis du ikke betaler, fryser vi din konto, og den vil være utilgængelig, indtil du foretager betalingen. Hvis din konto har været frosset i et stykke tid, sætter vi den i kø til automatisk annullering.
  3. Hvis du opgraderer fra et gratis abonnement til et betalt abonnement, debiterer vi dit kort med det samme, og din faktureringscyklus starter på opgraderingsdagen. For andre opgraderinger eller nedgraderinger på planniveau starter den nye takst fra den næste faktureringscyklus.
  4. Alle gebyrer er eksklusive alle skatter, afgifter eller afgifter pålagt af skattemyndighederne. Hvor det er nødvendigt, vil vi opkræve disse skatter på vegne af skattemyndigheden og overføre disse skatter til skattemyndighederne.

Annullering og opsigelse

  1. Du er eneansvarlig for korrekt annullering af din konto. Inden for hver af vores tjenester tilbyder vi et simpelt annulleringslink uden spørgsmål. Du kan finde instruktioner til, hvordan du annullerer din konto i vores Afbestillingspolitik. En e-mail- eller telefonanmodning om at annullere din konto betragtes ikke automatisk som annullering. Hvis du har brug for hjælp til at annullere din konto, kan du altid kontakt vores supportteam.
  2. Alt dit indhold vil være utilgængeligt fra Tjenesterne umiddelbart efter kontoannullering. Inden for 30 dage vil alt indhold blive slettet permanent fra aktive systemer og logfiler. Inden for 60 dage vil alt indhold blive slettet permanent fra vores sikkerhedskopier. Vi kan ikke gendanne disse oplysninger, når de er blevet permanent slettet.
  3. Hvis du annullerer Tjenesten inden udgangen af ​​din nuværende indbetalte måned, træder din opsigelse i kraft med det samme, og du vil ikke blive opkrævet igen. Vi proraterer ikke automatisk ubrugt tid i den sidste faktureringsperiode. Se vores Fair tilbagebetalingspolitik for flere detaljer.
  4. Vi har ret til at suspendere eller afslutte din konto og afvise enhver og al nuværende eller fremtidig brug af vores tjenester af en hvilken som helst grund til enhver tid. Suspension betyder, at du og andre brugere på din konto ikke vil kunne få adgang til kontoen eller noget indhold på kontoen. Opsigelse vil desuden resultere i sletning af din konto eller din adgang til din konto, samt fortabelse og opgivelse af alt indhold på din konto. Vi forbeholder os også retten til at afvise brugen af ​​Tjenesterne til enhver af enhver grund til enhver tid. Vi har denne klausul, fordi statistisk set, ud af de hundredtusindvis af konti på vores tjenester, er der mindst én, der gør noget ondsindet. Der er nogle ting, vi ihærdigt står imod, og denne klausul er, hvordan vi udøver den holdning. For flere detaljer, se vores Brugsbegrænsningspolitik.
  5. Verbal, fysisk, skriftlig eller anden misbrug (herunder trusler om misbrug eller gengældelse) af en virksomhedsmedarbejder eller embedsmand vil resultere i øjeblikkelig kontolukning.

Ændringer af service og priser

  1. Vi afgiver et løfte til vores kunder om at støtte vores tjenester indtil slutningen af ​​internettet. Det betyder, at når det kommer til sikkerhed, privatliv og kundesupport, vil vi fortsætte med at vedligeholde alle ældre tjenester. Nogle gange bliver det teknisk umuligt at fortsætte en funktion, eller vi redesigner en del af vores tjenester, fordi vi synes, det kunne være bedre, eller vi beslutter at lukke nye tilmeldinger af et produkt. Vi forbeholder os retten til til enhver tid at ændre eller afbryde, midlertidigt eller permanent, enhver del af vores tjenester med eller uden varsel.
  2. Nogle gange ændrer vi prisstrukturen for vores produkter. Når vi gør det, har vi en tendens til at undtage eksisterende kunder fra disse ændringer. Vi kan dog vælge at ændre priserne for eksisterende kunder. Hvis vi gør det, giver vi mindst 30 dages varsel og giver dig besked via den registrerede e-mailadresse. Vi kan også offentliggøre en meddelelse om ændringer på vores websteder eller selve de berørte tjenester.

Sikkerhed og privatliv

  1. Vi forbeholder os retten til midlertidigt at deaktivere din konto, hvis din usage væsentligt overstiger den gennemsnitlige usage af andre kunder af Tjenesterne. Vi kontakter naturligvis kontoejeren, før vi foretager os noget, undtagen i sjældne tilfælde, hvor brugsniveauet kan have en negativ indvirkning på ydeevnen af ​​Tjenesten for andre kunder.
  2. Vi træffer mange foranstaltninger for at beskytte og sikre dine data gennem sikkerhedskopier, redundanser og kryptering. Vi håndhæver kryptering til datatransmission fra det offentlige internet. Der er nogle randtilfælde, hvor vi kan sende dine data ukrypteret gennem vores netværk. Se venligst vores Sikkerhedsoversigt for alle detaljer og vores Side med sikkerhedssvar for, hvordan man rapporterer en sikkerhedshændelse eller trussel.
  3. Når du bruger vores tjenester, overlader du dine data til os. Den tillid tager vi til os. Det er du enig i Findstack kan behandle dine data som beskrevet i vores Privatlivspolitik og intet andet formål. Vi som mennesker kan få adgang til dine data af følgende årsager:

    • For at hjælpe dig med supportanmodninger, du fremsætter. Vi beder om udtrykkeligt samtykke, før vi får adgang til din konto.
    • I de sjældne tilfælde, hvor der opstår en fejl, der stopper en automatiseret proces halvvejs. Vi får automatiske advarsler, når sådanne fejl opstår. Når vi kan løse problemet og genstarte automatiseret behandling uden at se på nogen personlige data, gør vi det. I sjældne tilfælde er vi nødt til at se på en minimumsmængde af personlige data for at løse problemet. I disse sjældne tilfælde sigter vi efter at rette årsagen for at forhindre fejlene i at gentage sig.
    • For at sikre Findstack. Vi vil se på logfiler og metadata som en del af vores arbejde for at sikre sikkerheden af ​​dine data og Tjenesterne som helhed. Om nødvendigt kan vi også få adgang til konti som en del af en undersøgelse af misbrugsrapporter.
    • I det omfang det kræves af gældende lovgivning. Som en britisk virksomhed med al datainfrastruktur beliggende i Storbritannien, bevarer eller deler vi kun kundedata, hvis det er tvunget af en britisk regeringsmyndighed med en juridisk bindende ordre eller behørig anmodning i henhold til Stored Communications Act, eller under begrænsede omstændigheder i tilfælde af en nødanmodning. Hvis en ikke-britisk myndighed henvender sig Findstack for bistand er vores standard holdning at afvise, medmindre ordren er blevet godkendt af den britiske regering, hvilket tvinger os til at overholde procedurer, der er skitseret i en etableret traktat om gensidig juridisk bistand eller aftalemekanisme. Hvis Findstack er revideret af en skattemyndighed, deler vi kun de minimumsfaktureringsoplysninger, der er nødvendige for at gennemføre revisionen.
  4. Vi bruger tredjepartsleverandører og hostingpartnere til at levere den nødvendige hardware, software, netværk, lagring og relateret teknologi, der kræves for at køre Tjenesterne.

  5. I henhold til California Consumer Privacy Act ("CCPA"), Findstack er en "tjenesteudbyder", ikke en "virksomhed" eller "tredjepart", med hensyn til din brug af Tjenesterne. Det betyder, at vi kun behandler alle data, du deler med os til det formål, du har tilmeldt dig, og som beskrevet i disse vilkår, PERSONDATAPOLITIKog andre politikker. Vi beholder, bruger, afslører eller sælger ikke nogen af ​​disse oplysninger til andre kommercielle formål, medmindre vi har din udtrykkelige tilladelse. Og på den anden side accepterer du at overholde dine krav i henhold til CCPA og ikke bruge Findstack's tjenester på en måde, der overtræder reglerne.
  6. Disse vilkår inkorporerer Findstack Databehandlingstillæg ("DPA") når EU's generelle databeskyttelsesforordning (“GDPR”) eller Storbritanniens generelle databeskyttelsesforordning (“UK GDPR”) gælder for din brug af Findstack Tjenester til at behandle kundedata som defineret i DPA. DPA'en, der er linket ovenfor, erstatter ethvert tidligere aftalt databehandlingstillæg mellem dig og Soho Media Ltd i forbindelse med din brug af Findstack Servicesydelser.

Ophavsret og indholdsejerskab

  1. Alt indhold opslået på Tjenesterne skal overholde britisk lov om ophavsret. Vi giver detaljer vedr hvordan man indgiver et krav om krænkelse af ophavsretten.
  2. Du giver os en begrænset licens til at bruge det indhold, du og dine brugere har lagt ud, for at levere Tjenesterne til dig, men vi påstår ingen ejerskabsrettigheder over disse materialer. Alt materiale, du indsender til Tjenesterne, forbliver dit.
  3. Vi forhåndsscreener ikke indhold, men vi forbeholder os retten (men ikke forpligtelsen) til efter eget skøn at afvise eller fjerne indhold, der er tilgængeligt via tjenesten.
  4. Virksomheden eller dets licensgivere ejer alle rettigheder, titel og interesser i og til Tjenesterne, inklusive alle intellektuelle ejendomsrettigheder deri, og du opnår ingen ejerskabsrettigheder til Tjenesterne som følge af din brug. Du må ikke duplikere, kopiere eller genbruge nogen del af HTML, CSS, JavaScript eller visuelle designelementer uden udtrykkelig skriftlig tilladelse fra virksomheden. Du skal anmode om tilladelse til at bruge virksomhedens logoer eller servicelogoer til salgsfremmende formål. Vær venlig e-maile os anmodninger om at bruge logoer. Vi forbeholder os retten til at tilbagekalde enhver tilladelse, hvis du overtræder disse vilkår.
  5. Du accepterer ikke at reproducere, duplikere, kopiere, sælge, videresælge eller udnytte nogen del af tjenesterne, brugen af ​​tjenesterne eller adgang til tjenesterne uden udtrykkelig skriftlig tilladelse fra virksomheden.

Funktioner og fejl

Vi designer vores tjenester med omhu, baseret på vores egne erfaringer og erfaringer fra kunder, der deler deres tid og feedback. Der er dog ikke sådan noget som en service, der glæder alle. Vi giver ingen garantier for, at vores tjenester vil opfylde dine specifikke krav eller forventninger.

Vi tester også alle vores funktioner grundigt, inden vi sender dem. Som med enhver software har vores tjenester uundgåeligt nogle fejl. Vi sporer de fejl, der er rapporteret til os, og arbejder gennem de prioriterede fejl, især enhver relateret til sikkerhed eller privatliv. Ikke alle rapporterede fejl bliver rettet, og vi garanterer ikke fuldstændig fejlfri tjenester.

Ansvar

Vi nævner ansvar i hele disse vilkår, men for at samle det hele i ét afsnit:

Du forstår og accepterer udtrykkeligt, at virksomheden ikke er ansvarlig, hverken i lov eller retfærdighed, over for dig eller nogen tredjepart for nogen direkte, indirekte, tilfældig, tabt fortjeneste, særlige, følgeskader, strafbare eller eksemplariske skader, inklusive, men ikke begrænset til, skader for tab af fortjeneste, goodwill, brug, data eller andre immaterielle tab (selvom virksomheden er blevet informeret om muligheden for sådanne skader), som følge af: (i) brugen eller manglende evne til at bruge tjenesterne; (ii) omkostningerne ved indkøb af erstatningsvarer og -tjenester, der er et resultat af varer, data, information eller tjenester købt eller erhvervet ellersages modtaget eller transaktioner indgået gennem eller fra Tjenesterne; (iii) uautoriseret adgang til eller ændring af dine transmissioner eller data; (iv) udtalelser eller adfærd fra en tredjepart på tjenesten; (v) eller enhver anden sag relateret til disse Vilkår eller Tjenesterne, hvad enten det er som et kontraktbrud, tort (herunder uagtsomhed, hvad enten det er aktivt eller passivt), eller enhver anden teori om ansvar.

Hvis du har et spørgsmål om nogen af ​​disse vilkår, bedes du venligst kontakt vores supportteam.