Direkte marketing

TL; DR: Direkte markedsføring er en salgsfremmende metode, der involverer at nå ud til potentielle kunder individuelt, ofte via e-mail, telefonopkald eller fysisk post. Det har til formål at generere et svar fra modtagere, såsom at foretage et køb eller anmode om mere information.

Direkte markedsføring er den proces, hvor virksomheder direkte kommunikerer til deres kundeemner via sms'ersages, sociale medier, e-mails eller opkald. Denne type markedsføring undgår brugen af ​​formidlere såsom detailhandlere, agenter og sælgere. Direkte markedsføring er en god tilgang, da virksomheder kan personliggøre deres migsage afhængig af deres kunders behov.

Opdateret februar 17, 2024
Axel Grubba er stifter af Findstack, en B2B-softwaresammenligningsplatform, med sin baggrund, der spænder over ledelsesrådgivning og venturekapital, hvor han investerede i software. For nylig har Axel udviklet en passion for kodning og nyder at rejse, når han ikke bygger og forbedrer Findstack.