Kvalitetsresultat

TL; DR: Kvalitetsresultat er en Google AdWords-måling, der evaluerer kvaliteten og relevansen af ​​dine annoncer og søgeord. Det påvirker din annonces placering og pris pr. klik (CPC).

Kvalitetsresultatet er en afgørende ingrediens i at identificere CPC for en annoncekampagne på Google Ads. Et kvalitetsresultat hjælper med at bestemme relevansen af ​​en virksomheds annonce og søgetermen for brugerne. Nogle komponenter, der kan påvirke kvalitetsresultatet, er værdien af ​​destinationssiden og indholdet, webstedets CTR og effektiviteten af ​​tidligere Google Ads-kampagner.

Opdateret februar 17, 2024
Axel Grubba er stifter af Findstack, en B2B-softwaresammenligningsplatform, med sin baggrund, der spænder over ledelsesrådgivning og venturekapital, hvor han investerede i software. For nylig har Axel udviklet en passion for kodning og nyder at rejse, når han ikke bygger og forbedrer Findstack.